אל תחכו לרגע האחרון: הצלחה במכרז זה לא מזל אלא הכנה נכונה..

איך תגדילו את הסיכויים שלכם ושל העובדים שלכם להצליח בראיונות ולזכות במכרזים, אפילו שרובכם מאמינים שהם "תפורים"?. עומדות בפניכם 4 אפשרויות: ייעוץ אישי להכנה למכרזים, הכנת צוותים לראיונות מול ועדות בוחנים במכרזים, להזמין את ההרצאה - "להצליח במכרזי החיים" או סדנאות הכנה למכרזים. כל אחת מההצעות תעזור לכם ולעובדים שלכם להפוך לשיווקיים יותר ותגדיל את סיכויי ההצלחה במכרז הקרב ובא | לפרטים נוספים, להזמנות ותאומים- דברו איתי > shiritbi@sts4u.com

ברוכים הבאים למרכז ההכנה לראיונות ומכרזים

אם הגעתם לכאן, סימן שאתם רוצים להגדיל את הסיכוי שלכם או של העובדים שלכם להצליח במכרזים!

כאן בבלוג תמצאו את כל מה שמתמודדים למכרז וראיון עבודה באמת צריכים: החל מארגון קורות חיים באופן מדויק, דרך מיקוד אישי כדי לשדר מסר ברור וענייני, הכרות עם 45 שאלות שמראיינים אוהבים לשאול, יצירת רושם ראשוני חיובי, שפת גוף אסרטיבית ונינוחה לחיזוק המסר המילולי, ועוד עוד... והכל במעטפת שיווקית שתאפשר למתמודדים להציג את עצמם בצורה הכי מרשימה ויעילה. תכל'ס, הצלחה במכרז היא לא עניין של מזל, אלא שיטה שמובילה לתוצאה!

רוצים להגדיל את סיכויי ההצלחה במכרז הבא? צרו איתי קשר עוד היום- 0522-435-259

סדנאות



העצמה ופיתוח עובדים היא משימת העל של כל ארגון, שכן כשם שהצבא צועד על חייליו, כך צועד הארגון על אנשיו. האנשים בארגון הם ההון, הם נכס העל- בהווה, והם גם הפוטנציאל - של העתיד. את העובדים והמנהלים בארגון ניתן לפתח מכיוונים שונים. לעתים יש יותר מדרך אחת כדי להשיג את התוצאה.



שירית בן- ישראל היא מומחית לפיתוח אנשים בארגונים ועסקים. בוגרי התכניות השונות שקיימה במהלך שני עשורים קודמו לדרגות ניהול בכירות, התמודדו למשרות שלפני כן לא העזו, ייעלו תהליכים ושירותים, והפכו למובילי דעה תורמים ומשמעותיים יותר בארגונים. 


לפניכם רשימה חלקית של סדנאות וקורסים שיוכלו להפוך את ההון האנושי בארגון שלכם למוביל, תורם ומשמעותי יותר (הכותרות, אולי נראות רגילות.. אבל התוצאות תמיד אחרות, כי מה שחשוב ומה שעושה את התוצאה אחרת זה מה שקורה לאנשים בדרך): 



קורס העצמה
קורס העצמה מעניק הזדמנות מופלאה למשתתפים בו, לפתח תודעה ומודעות, לגלות כישורים ויכולות, להבין מה עוצר את מימוש היכולות ולקבל כלים מעשיים ליצירת פריצות דרך ושיפורים. מי אני? מהן החוזקות שלי? איך לחזק את החולשות שלי? איך להתמודד עם השדים הפנימיים? איך להיות יותר אסרטיביים? איך לנהל בהצלחה מצבי קונפליקט? איך לתקשר בהצלחה במצבים מורכבים? איזה סוג מנהיג אני? ועוד.. ועוד..
לפרטים והזמנות יוצרים קשר כאן



סדנת העצמה לנשים
להיות מודעת שאת יכולה... לדעת שאת שווה.. להבין מה מניע אותך... לגלות מה עוצר אותך.. לזהות את המניפולציות שעדיין מפעילות אותך.. לתכנן את הדרך להגשמה שלך.. לגלות עת עוצמת הכוח הנשי.. להתחבר לכוח הקבוצה.. לגלות את האומץ שבך.. להיות יותר אסרטיבית.. להעז, להתפתח ולצמוח.. ועוד.. ועוד.. 
לפרטים והזמנות יוצרים קשר כאן



סדנת הכנה למכרזים (בליווי טמ"ס)
איך להכין את מסמכי המכרז? איזו עבודת שטח לעשות מול המנהל הישיר, הקולגות, הוועד וההנהלה לפני ההגעה לוועדת האיתור? האם להתמודד גם אם אני חושב שהמכרז תפור? איך לכתוב קורות חיים נכונים לתפקיד? את 45 השאלות שמראיינים אוהבים לשאול במכרזים אתם מכירים? ומה עם התשובות הנכונות? איך למנף חולשות? איך להעצים את החוזקות? איך "למכור" אותך לוועדה? איך להציג את הסיבה שבגללה אתה הכי טוב לתפקיד בלי לפגוע באחרים? איך לא לדבר על עצמך וכן להציג את התועלות שאתה יוצר בעשייתך? איך להתגבר על "חוסר האהבה" שלך למלאכת השיווק העצמי? איך לחזק מסרים מילוליים באמצעות שפת הגוף ותקשורת בלתי- מילולית?ועוד.. ועוד..  
לפרטים והזמנות יוצרים קשר כאן




סדנת כתיבת קורות חיים
מסתבר שרוב האנשים לא יודעים איך כותבים קורות חיים נכונים. כתיבת קורות חיים היא תהליך פנימי שיש לו ביטוי ונראות חיצונית, ולכן אנשים מתקשים בביצועו: מהו הסדר הנכון להצגת המידע? ממה מתחילים? עד איזו דרגת פירוט להגיע? איך להציג את עצמכם הכי מקצועי ועוצמתי שאפשר? מה עושים עם פערים ומרווחים גדולים בין מקומות העבודה? איך מציגים פיטורים או עזיבה מרצון? מה אומרים על הבוס ועל מקום העבודה הקודם? ואיך מסבירים את העובדה שעד היום משך שנים לא התמודדתם לשום מכרז? ומה לגבי תמונה של המועמד? סדר? אסתטיקה? שוליים? מה בא ראשון- השם הפרטי או שם המשפחה?, ועוד.. ועוד.. 
לפרטים והזמנות יוצרים קשר כאן


איך להיכנס לחדר ולהפגין עצמה וביטחון כבר בשנייה ראשונה? איך ליצור רושם ראשוני חיובי כבר מההתחלה?צריך ללחוץ ידיים? ואם כן אז איך? איך לשבת? מה לעשות עם הידיים? מותר להניח חומרים על שולחן המראיין? ואם יש 7 אנשים בוועדה- על מי להסתכל? מותר לשלב ידיים? ומה לעשות עם הרגליים? איך להסתיר התנגדות? איך לא להגיב בתוקפנות? מה לעשות עם הגוף כשאתה לא יודע את התשובה? ומה כן? איך לסיים את הריאיון ומהי הדרך הכי נכונה לצאת מהחדר כדי לגרום לוועדה לזכור אותך? ועוד.. ועוד.. 
לפרטים והזמנות יוצרים קשר כאן



סדנת שיווק עצמי
איך להתקדם בארגון? איך ליהנות מהערכה ופרגון של הממונים? איך לייצר משמעות ולהגשים את עצמכם בכל תחומי החיים?
סדנת שיווק עצמי היא התשובה לכל מי שמבין ששיווק עצמי בימינו הוא המפתח למשמעות והצלחה בקריירה. כיום, בצד העבודה המקצועית, חיוני לשווק את העשייה, את האדם ואת התוצרים. הקורס מספק מפת דרכים מפורטת להצלחה באמנות השיווק העצמי בארגונים, תוך שבירת מיתוסים, בניית אסטרטגיות וטקטיקות הצלחה ולימוד הא"ב של השפה השיווקית. 
המשתתפים חווים מהפך בחשיבה ומתחברים לתודעה השיווקית, המאפשרת להם לבצע בהמשך את המהלכים שיקדמו הצלחה בתפקיד בפרט ובקריירה בכלל. ועוד.. ועוד..
לפרטים והזמנות יוצרים קשר כאן



קורס פיתוח מנהלים
קורס פיתוח מנהלים מסייע לכל מנהל לזהות את מקורות העצמה והסמכות כדי לייצר השפעה לאורך זמן, משכלל מיומנויות חיוניות כגון: חשיבה אסטרטגית, תכנון, ניהול ידע, חשיבה קבוצתית, תקשורת מניעה, קבלת החלטות, ניהול מצבי משבר, ניהול מו"מ, שיווק פעילות המחלקה, מיתוג עצמי, עבודת צוות, ועוד. 
הקורס מאפשר למנהלים להתחבר לעוצמות ולמנף אותן להשגת מטרות. וגם מגביר את התשוקה האישית של כל מנהל לתפקיד ולעשייה, ומעלה את המוטיבציה וההנעה האישית. 

התוצאה: ברמה האישית- יזמות וחתירה למצוינות ושיפור מתמיד, ברמת הקבוצה והארגון- מפתחת רשת קשרים ושיתופי פעולה בין המנהלים, כולל הזאבים שבחבורה.
בכל קורס פיתוח מנהלים אנחנו מתמקדים בנושא מרכזי בהתאם למטרות הארגון, למשל: פיתוח מיומנויות, או פיתוח מומחיות אישית, או ניהול ידע, או המנהל- כמאמן, תכנית מנטורינג, או פיתוח מנהלים חדשנים, ועוד.. ועוד.. 
לפרטים והזמנות יוצרים קשר כאן



סדנת פרזנטציה מנצחת
איך להתגבר על הביישנות ולעמוד בהצלחה בפני קהל? איך לבנות קונספט לפרזנטציה אסטרטגית שיווקית? איך לבנות סיפור מרגש סביב ההרצאה ולהיות כמו המרצים מעוררי ההשראה ב- www.ted.com? איך לגרום לקהל להיות קשוב וערני? איך להפעיל את הקהל? איך לשלב הומור במצגת? מהו המבנה הנכון למצגת? איך בונים הרצאה מנצחת ואיך הופכים אותה למצגת אטרקטיבית? מה ההבדל בין סוגי המצגות השונים- אינפורמטיבית, תדמיתית, שיווקית- מכירתית? איך לגרות את כל 5 החושים באמצעות המצגת כדי לייצר קשב, ריכוז ומעורבות גבוהים? על כתיבה שיווקית ככלי להנעה לפעולה.. על שפת הגוף של המציג.. ועל איך לעורר השראה באמצעות ההרצאה.. ועוד.. ועוד.. 
לפרטים והזמנות יוצרים קשר כאן















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה