איך תגדילו את סיכויי ההצלחה שלכם במכרזים וראיונות עבודה, אפילו שרובכם מאמינים שהם תפורים?

זה המקום שלך לגלות את כל מה שצריך לדעת על הכנה מקצועית למכרזים שמשפרת את יכולות השיווק העצמי ומגדילה את סיכויי ההצלחה במכרזים. פעם חשבו שמכרזים קשורים רק למקצועיות, הכלים שבאתר ידגימו לכם שהשיחה השיווקית היא זו שמובילה להצלחה. היא לא כישרון מולד, היא יותר שיטתית ממה שחשבתם, והרבה יותר משמעותית מכדי לוותר עליה. תכל'ס, הצלחה במכרזים היא לא עניין של מזל, אלא שיטה שמובילה לתוצאה!

רוצים להגדיל את סיכויי ההצלחה במכרז הבא? צרו איתי קשר עוד היום- 0522-435-259 או shiritbi@sts4u.com

הכנה למכרזים בעידן הרפורמה בשירות המדינה




האם העובדים שלכם מוכנים?
איך תבטיחו שידע וניסיון שצברו לא ילכו לאיבוד? 
איך תעזרו להם להתמודד ביעילות במכרזים?



ה-מ-ה-פ-ך: שינוי בשיטת המכרזים

החל מתחילת 2017 תיכנס לתוקפה הרפורמה במנגנוני ניהול ההון האנושי בשירות המדינה: שיטת המכרז התלת- שלבי שהייתה נהוגה בשירות המדינה תפנה את מקומה לטובת תהליך חד- שלבי: במקום מכרז פנימי, מכרז בין- משרדי ומכרז חיצוני יהיה רק מכרז אחד אליו ייצא קול קורא לכלל משרדי הממשלה. במילים פשוטות, פרטי כל מכרז ישווקו לכלל העובדים במשרדי הממשלה ומי שימצא עצמו ראוי יגיש את מועמדותו.                                                                       
בעולם העסקי פירוש השינוי הוא הגדלת התחרות: יותר מתחרים על אותו נתח שוק. על אותו תפקיד יתחרו מעכשיו הרבה יותר ספקים (במקרה הזה הספקים הם העובדים) מה שמחייב כבר מעכשיו השקעה בשיפור כושר התחרות של כל מנהל ועובד. אם עד היום העניקה השיטה הישנה יתרון משמעותי לעובדי המשרד בו התקיים המכרז, הרי שמעתה איבדו את היתרון היחסי, וייאלצו להתמודד מול עובדים ומנהלים שווים להם או טובים מהם ממשרדים אחרים.

גם היום חלק לא מבוטל מהעובדים לא מתמודד למכרזים: 
חלק חוששים מכישלון, חלק מעדיפים לדבוק במוכר וחביב. אלו שכן מתמודדים נחלקים בצורה גסה לשתי קבוצות עיקריות: אנשי המקצוע, המיומנים ומומחים בתחומם שמגיעים למכרזים ללא הבנה של השפה השיווקית החיונית להצלחה בהם, ואלה שמיומנות השיווק העצמי שלהם גדולה לאין ערוך על מיומנותם המקצועית, ובשל כך, לעתים קרובות יזכו במכרז.



האם העובדים מבינים שמכרז הוא מפגש מכירה?
האם הם מבינים שיש לבצע עבודת הכנה לקראת המכרז?
האם הם יודעים להציג חולשות בצורה בלתי מתגוננת?
האם יידעו המתמודדים להגיב בצורה יעילה על התנגדויות?
האם העובדים יודעים לתקשר בצורה ממוקדת ועניינית?                
האם הם יודעים לשווק את העשייה וההצלחות?


צרו קשר: שירית בן- ישראל - 0522-435259
או שלחו לי אימייל: shiritbi@sts4u.com

                              
סדנאות 'להצליח במכרז'- שפיתחתי מציעות לכלל העובדים הזדמנות שווה להכין את עצמם בארבעה רבדים חיוניים להצלחה בהתמודדות:
  • רובד רגשי: לעבור לחשיבה של אלופים המתמקדים בניצחון דרך שחרור מחסמים- חשיבה שלילית, חוסר אמון, חוסר ביטחון, ביישנות, היסוסים ופחדים אחרים.
  • רובד פיזי: רושם ראשוני, תדמית סמכותית- אסרטיבית וזורמת, תקשורת בלתי- מילולית ושפת גוף לשידור מסרים מחזקים לתקשורת המילולית.
  • רובד "טכני": ארגון קורות חיים, גיבוש מסרים מרכזיים, מענה על שאלות ששואלים במכרזים באופן ענייני, עצמתי ושיווקי.
  • רובד שיווקי: עבודת שטח לשיווק עצמי – יצירת קשרים, בריתות ושיתופי פעולה בארגון טרום מכרז, שיחת השיווק והמכירה של המתמודד במהלך המכרז,  וכלים להמשך פעילות שיווקית בסיום המכרז ללא כל קשר לתוצאותיו.

"בתוך כל עובד ומנהל, סגור, ביישן וצנוע ככל שיהיה מסתתר פנתר שיווק עצמתי שממתין לשעת הכושר להתגלות", זה ה'אני מאמין שלי. ואם אתם כמנהלי משאבי אנוש והדרכה רוצים להעניק לעובדים ולמנהלים את נקודת הזינוק המיטבית כדי שיוכלו להתמודד בהצלחה במכרזים הבאים, אשמח שתיצרו איתי קשר כדי שיחד נבנה את המתכונת האופטימלית לסדנאות להצליח במכרז עבור העובדים בארגון שלכם. 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה