איך להגדיל את הסיכוי לזכות במכרזים אפילו שרוב העובדים מאמינים שהם תפורים? לקבלת פרטים על ההרצאה - "להצליח במכרזי החיים!" ועל סדנאות הכנה למכרזים, שיהפכו את העובדים לחדשנים ושיווקיים דברו איתי- shiritbi@sts4u.com

ברוכים הבאים לבלוג להצליח במכרזי החיים!

אם הגעתם לכאן, סימן שאתם רוצים להגדיל את הסיכוי שלכם או של העובדים שלכם להצליח במכרזים!

כאן בבלוג תמצאו את כל מה שמתמודדים למכרז וראיון עבודה באמת צריכים: החל מארגון קורות חיים באופן מדויק, דרך מיקוד אישי כדי לשדר מסר ברור וענייני, הכרות עם 45 שאלות שמראיינים אוהבים לשאול, יצירת רושם ראשוני חיובי, שפת גוף אסרטיבית ונינוחה לחיזוק המסר המילולי, ועוד עוד... והכל במעטפת שיווקית שתאפשר למתמודדים להציג את עצמם בצורה הכי מרשימה ויעילה.

מניסיוני, הכנה למכרז וראיון עבודה מגדילה את פוטנציאל ההצלחה של המועמד, ותוך כדי גם מחזקת את הזהות המקצועית והניהולית, את הביטחון העצמי ואת מיומנויות הפרזנטציה והשיווק העצמי, בכל תחומי החיים!. תכל'ס, הצלחה במכרז היא לא עניין של מזל, אלא שיטה שמובילה לתוצאה!

מנהלי משאבי אנוש וממוני הדרכה- רוצים לשפר את סיכויי העובדים להתמודד בהצלחה במכרזים? ממונות על קידום נשים- רוצות לשחרר את העובדות מחסמי השיווק ולהגדיל את סיכויי הזכייה שלהן במכרזים? מנהלים ועובדים שעומדים בפני שינויי תפקיד- רוצים להצליח במכרז או בראיון העבודה הבא?

צרו איתי קשר עוד היום- 0522-435-259

הכנה למכרזים בעידן הרפורמה בשירות המדינה




האם העובדים שלכם מוכנים?
איך תבטיחו שידע וניסיון שצברו לא ילכו לאיבוד? 
איך תעזרו להם להתמודד ביעילות במכרזים?



ה-מ-ה-פ-ך: שינוי בשיטת המכרזים

החל מתחילת 2017 תיכנס לתוקפה הרפורמה במנגנוני ניהול ההון האנושי בשירות המדינה: שיטת המכרז התלת- שלבי שהייתה נהוגה בשירות המדינה תפנה את מקומה לטובת תהליך חד- שלבי: במקום מכרז פנימי, מכרז בין- משרדי ומכרז חיצוני יהיה רק מכרז אחד אליו ייצא קול קורא לכלל משרדי הממשלה. במילים פשוטות, פרטי כל מכרז ישווקו לכלל העובדים במשרדי הממשלה ומי שימצא עצמו ראוי יגיש את מועמדותו.                                                                       
בעולם העסקי פירוש השינוי הוא הגדלת התחרות: יותר מתחרים על אותו נתח שוק. על אותו תפקיד יתחרו מעכשיו הרבה יותר ספקים (במקרה הזה הספקים הם העובדים) מה שמחייב כבר מעכשיו השקעה בשיפור כושר התחרות של כל מנהל ועובד. אם עד היום העניקה השיטה הישנה יתרון משמעותי לעובדי המשרד בו התקיים המכרז, הרי שמעתה איבדו את היתרון היחסי, וייאלצו להתמודד מול עובדים ומנהלים שווים להם או טובים מהם ממשרדים אחרים.

גם היום חלק לא מבוטל מהעובדים לא מתמודד למכרזים: 
חלק חוששים מכישלון, חלק מעדיפים לדבוק במוכר וחביב. אלו שכן מתמודדים נחלקים בצורה גסה לשתי קבוצות עיקריות: אנשי המקצוע, המיומנים ומומחים בתחומם שמגיעים למכרזים ללא הבנה של השפה השיווקית החיונית להצלחה בהם, ואלה שמיומנות השיווק העצמי שלהם גדולה לאין ערוך על מיומנותם המקצועית, ובשל כך, לעתים קרובות יזכו במכרז.



האם העובדים מבינים שמכרז הוא מפגש מכירה?
האם הם מבינים שיש לבצע עבודת הכנה לקראת המכרז?
האם הם יודעים להציג חולשות בצורה בלתי מתגוננת?
האם יידעו המתמודדים להגיב בצורה יעילה על התנגדויות?
האם העובדים יודעים לתקשר בצורה ממוקדת ועניינית?                
האם הם יודעים לשווק את העשייה וההצלחות?


צרו קשר: שירית בן- ישראל - 0522-435259
או שלחו לי אימייל: shiritbi@sts4u.com

                              
סדנאות 'להצליח במכרז'- שפיתחתי מציעות לכלל העובדים הזדמנות שווה להכין את עצמם בארבעה רבדים חיוניים להצלחה בהתמודדות:
  • רובד רגשי: לעבור לחשיבה של אלופים המתמקדים בניצחון דרך שחרור מחסמים- חשיבה שלילית, חוסר אמון, חוסר ביטחון, ביישנות, היסוסים ופחדים אחרים.
  • רובד פיזי: רושם ראשוני, תדמית סמכותית- אסרטיבית וזורמת, תקשורת בלתי- מילולית ושפת גוף לשידור מסרים מחזקים לתקשורת המילולית.
  • רובד "טכני": ארגון קורות חיים, גיבוש מסרים מרכזיים, מענה על שאלות ששואלים במכרזים באופן ענייני, עצמתי ושיווקי.
  • רובד שיווקי: עבודת שטח לשיווק עצמי – יצירת קשרים, בריתות ושיתופי פעולה בארגון טרום מכרז, שיחת השיווק והמכירה של המתמודד במהלך המכרז,  וכלים להמשך פעילות שיווקית בסיום המכרז ללא כל קשר לתוצאותיו.

"בתוך כל עובד ומנהל, סגור, ביישן וצנוע ככל שיהיה מסתתר פנתר שיווק עצמתי שממתין לשעת הכושר להתגלות", זה ה'אני מאמין שלי. ואם אתם כמנהלי משאבי אנוש והדרכה רוצים להעניק לעובדים ולמנהלים את נקודת הזינוק המיטבית כדי שיוכלו להתמודד בהצלחה במכרזים הבאים, אשמח שתיצרו איתי קשר כדי שיחד נבנה את המתכונת האופטימלית לסדנאות להצליח במכרז עבור העובדים בארגון שלכם. 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה